Support / Service

 

I vår leverans ingår alltid att vi samordnar och ser till att driftsättning sker av systemet. Vi ombesörjer vid behov även utbildning hos kund.

Vårt åtagande stannar inte där. Milltechs system är i verksamhetskritiska för våra kunder, och vår målsättning är att alltid tillhandahålla
den bästa servicen från vårt team av kunniga servicetekniker och programmerare.

Nu förbättrar vi vår kundsupport ytterligare och ökar tillgängligheten för dig som kund. 

Vår supportdesk är bemannad helgfria vardagar 07.00-16.00 (lunchstängt 12.00-13.00).

När du har behov av support;

1. Mejla ditt ärende till vår supportdesk - support@milltech.se 

2. Vill ni komma i kontakt med vår supportdesk rörande ert supportärende eller om       det är ett akut ärende, ring 0470-70 76 90, och tryck 1.

3. Ärenden som inte kan lösas direkt av vår första-linjes support, tilldelas en                 specialist som återkommer till er.

 

Ärendet som hanteras av vår support debiteras per timme enligt ordinarie timtaxa.
Minimidebitering per ärende är en halvtimmes debitering exklusive moms.